Servisna podrška je neizostavni dio poslovanja tshop-a. Naš cilj je pružiti vrhunsku uslugu našim klijentima, bilo da se radi o kvarovima unutar garantnog roka ili o neispravnostima otkrivenim nakon preuzimanja pošiljke.

U slučaju kvarova koji se javljaju unutar garantnog roka, a ne odnose se na kvarove koji su se dogodili unutar prvih 7 dana nakon preuzimanja pošiljke, kupac treba izravno kontaktirati ovlašteni servis prema uputama navedenim u garantnom listu. Naš tim stručnjaka će osigurati brzu i efikasnu pomoć kako bi vaš uređaj radio optimalno.

Ako kupljeni proizvod neispravan ili se ne podudara s opisom na web stranici, imate mogućnost zatražiti zamjenu ili povrat proizvoda unutar 7 dana od primitka narudžbe. Nakon tog roka, kupac se upućuje na ovlašteni servis u skladu s uvjetima jamstva i uputama navedenim u garantnom listu.

Zahvaljujemo se na povjerenju koje ste nam ukazali i radujemo se što ćemo vam pomoći u rješavanju svih problema s vašim uređajima.